sunnuntai 21. elokuuta 2016

Mitä haluan blogilta?

Haluan pakopaikan... Paikan jonne vuodattaa katkeroituneita tunteita, ehkä löytää samassa tilanteessa olevia?
Lapsettomuus on sellainen asia, josta ei huudella koko kylälle. Asian kanssa ollaan yleensä yksin.

Mielessä pyörii niin paljon asioita, joita käsittelen päivittäin omassa mielessäni.
Miksi juuri minä? Mitä olen tehnyt elämässäni väärin, että olen joutunut tähän tilanteeseen?

Kerronpa hieman taustojani. Olen 26-vuotias ja mieheni on 31-vuotias.
Haikaraa on odoteltu pitkään (jopa liian pitkään).
Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta sekä todettu PCO (monirakkulaiset munasarjat).
Lääkkeitä syön kourallisen päivässä.

Tässä blogissa tulen käsittelemään matkaani lapsettomuuden suossa.
Miljoonia yrityksiä, hoitojen aloituksia ja ainaisia pettymyksiä.

Toivon, että blogini tavoittaa samassa tilanteessa olevia lukijoita.
Yhteyttä saa ottaa ilman muuta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti